Glömd!

Hej

Har kommit hem från en lång tur med Ludde. Inte lika tråkig med bra musik :)

Dagen har väl varit okej, blev arg på några i skolan men annars har dagen varit rolig. Efter skolan åkte Anna och jag till stallet och mötte Daniella. Eftersom min och Daniellas hästar är "sjuka" så går dom inte att rida, (i mer än skritt) så julpyntade jag och Daniella lite. Kommer trolilgen inte vara kvar länge, hästarna älskade granriset. Såklart glömde jag min kamera i stallet..... Så duktig som jag alltid är! Så det blir inga bilder :( 

Kom hem rätt sent så har inte hunnit med något, har bara blivit lite pluggande och ett varmt bad :)

Kommer ett till inlägg senare!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0