Data=trasig

Hej!

Kommit hem från flera timmars julhandling med Isabelle Fernandez, härligt men mycket jobbig. Man får ju ont i ryggen utav att gå och bära så mycket, och så länge... Haha.
Först tittade pappas kompisar in ett tag, helt oväntat. När jag stod i pyamas,för en liten fika haha. Sen kom kusinerna förbi för att hämta volvon. 

Imorgon ska jag träffa Emma, efterlängtad & saknad. Och kanske Helia också, hihi.  

Annars har allt typ varit sönder.
Först ut var min mobi, trasig i typ 10 minuter men ändå, daniella &  anna ville såklart få reda på min & Jaanas stora hemlighet så de kämpade och kämpade mot den "mäktiga hingsten" som jag kom på... Eftersom jag "vann" över dom. De är inte så starka som de tror, men jag är!

Sen var blogg.se damp typ 2 dagar.... Tråkigt.. Så kunde inte blogga..

Och nu har min dator blivit trasig, skärmen dampar oh sånt + att min usb sladd är borta igen. Duktig på att hålla reda på mina saker måste jag säga ;) Så idag blir det inga bilder.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Daniella

SÖNDER? Hahaha '' den mäktiga hingsen '' Börja ju faan lipa :)

2010-12-19 @ 09:59:19
URL: http://hestblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0