Dagens outfit!

Tjohopp!

Dagen har varit rolig. Hade först idrott, med prov men gick rätt bra. Så nu har jag träningsverk i mina ben. Och sen var jag på hälsokoll, gick väl sådär, jag verkar gha dålig syn eller något, hoppas inte.. Efter skolan     tränade jag ludde lite, så duktig.... Eller inte hahaha. Nu längtar jag efter pannkakorna som lagas på nedervåningen.
Efter pluggandet ska jag åka iväg med pappa, till coop & fixa något gott till våran torsdagsfilm! ♥ Mysigt!

Vi ses senare! Slänger ut en bild på dagens outfit för att vara snäll! :)



Leggins från H&M
Uggs från skopunkten
Halsband från graffic
Blus från ullared.

Nu måste jag plpugga vidare, ha en härlig kväll!!

Puss!  ∑melie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0