Dagens alla äventyr!

Hej!

Dagen har varit härlig & rolig utav en slags vilodag, har inget arbete kvar att göra i skolan så Anna och jag bestämmde oss för att vara hemma idag, eftersom det är Lucia. Då fyller även Annas kanin stampe 6 år, som har en stor plats i hjärtat på Annas familj, haha. Så vi han fick lite gott att äta.



Söt!

Efter luciafirandet på min systers skolan drog jag och Anna med hennes mamma till Media markt och kollade på nägra riktigt coola datorer. Inte så väldigt dyra heller ;) Jag gillade den limegröna sjukt mycket! Och så hitta jag ett par söta & lite coola hörlurar också!





Vidare till coop, där vi handlade lite mat och julklapp till Daniella.



Min gulliga lilla Anna!

Efter vi handlat klart tog vi oss hem till Anna och såg på film, mysigt!

Bilder på Linneas Lucia kommer ... snarast?

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vah, skall du inte avslöja vad ni köpte te henne ? ;)

2010-12-13 @ 18:45:44
URL: http://hestblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0