Borttappad USB-sladd

Hej

Eftersom jag inte bestämt mig för något och pappa behövde hjälp med att måla nere i källaren så tänkte jag vara snäll och hjälpa han, nu när han har så mycket att göra. Så jag hjälpte han :) Blev kanske inte det finaste, men bättre än innan...

 


Före!!



 Efter!

Man märker lite skillnad i alla fall, så jag är nöjd! Haha, såhär bra målade jag...

Och sen blir jag tvungen  att visa hur söt jag var i min stora målaroverall. 



HAHAHA!

Tog före och efter kort med min mobil för jag hade först inte batteri till kameran, och hade tänkt lägga in bilder från veckan från mobilen. Jag trodde såklart att USB sladden låg här och att jag glömt den här hos pappa förra gången men nej. Den är borta, ska ta och leta lite här hos pappa, för jag behöver den verkligen. Annars kan jag ha tappat den ur min väska :( 

Ialla fall, ni får ha det så bra! Så ses vi senare!

Puss! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0