Bästa på hela vintern!

Hej

Har komnmit hem från Anna nyss. Gud vilken försening det var med spårvagen då, kom 3 stycken som skulle vända på samma hållplats och jag fick stå i den äckligt kalla kylan i typ 10 minuter, världens undergång enligt mig. Nu när det är så kallt.

Dagarna går så sakta nu när det blir mörkt tidigt.. Ser inget då.

Hemma hos Anna idag laga vi mat, så duktig vi var, eller inte. Smaka "lite" för mycket creme fräch haha.. Efetrsom det var lite jobbigt atta vara hemma så bestämde jag och Anna oss får att åka pulka! Asså gud, de var typ det roligaste jag har gjort på länge!!!!! Skratta hjäl mig så jag knappt kunde styra "fordonet" Grät för det var så roligt HAHAHA! Tack för den fina stunden!

Skiver senare igen, nu ska jag äta middag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0