ANNA RAMLA

Hej

Idag har jag tillbringat eftermiddagen med Anna, kul. Vi har pluggat lite och sen bakade vi en kaka, som har svält upp som en ballong. Blir förhopnningsvis gott sen. Anna kom på efter ett tag att kakan "har varit inne för länge" Så hon fick ett jävla ryck, hon kasta sig upp från stolen och föll bakåt i världens fart och där låg hon och hade ont medan jag skratta! Lite kul ;)

Skolan var väl okej idag, som vanligt... Fick tillbaka SO provet och fick VG, riktigt överraskad även fast jag redan fått reda på det dagen innan.

Nu ska jag och Anna snart smaska på vårt underverk! Haha, hinner inte skriva mer, Anna får panik ;D

Puss så ses vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0